Известие

Collapse
No announcement yet.

156 стартера не върти

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • 156 стартера не върти

    Здравейте колеги
    Тази сутрин при опит да я запаля се чува само едно "цък"
    при завъртане на ключа. Стартера го няма никакъв.

    Директно него ли да поръчвам или има вероятност да е нещо друго?

    Колата е 156-ца V6 мотор.

  • #2
    Акумулатора проверен ли е? Може той да е финито.

    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
    Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

    Comment


    • #3
      Има ток, светлини, радио, видеорегистратор, всичко работи

      Comment


      • #4
        Ако има ток,и прави ,,цък,, като завъртиш дръж по продължително и виж да ли ще тръгне да пали.Аз ония ден изпаднах точно в същата ситуация.Бях забравил вътре плафоните и ми падна акумулатора.След ,,цък,, 10 секунди нищо не се случваше и след това тръгна да пали и запали така че не бързай със заключенията и харченето на пари.



        П.С. Ако от първия път не стане,изключваш и пак въртиш и задържаш,пробвай така 3-4 пъти,ако тръгне да пали но не запали,има голяма вероятност да си за нов акумулатор.Понеже сега се застудя и ако е за смяна се сблъскваш точно с този проблем.
        Last edited by кученцетоОгиитаткоДоги; d.m.y г., 01:03.
        SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

        Comment


        • #5
          Провери си клемите на акумулатора дали хубаво са захванати.

          Comment


          • #6
            Акумулатора е преди месец ми се случи точно в най големия дъдж от колко години го караш
            алфа ромео 156 тс

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от alfist156 Покажи съобщение
              Провери си клемите на акумулатора дали хубаво са захванати.
              Най - лесно е това да провериш като за начало.Вкъщи има една мазда, която има подобен проблем и пали от незнам си кое завъртане на ключа.
              "Алфа Ромео е като Анджелина Джоли - всички сме чували, че е луда и яде лепило, но никой няма да й откаже, нали?"
              Аlfa Romeo 156 1.6TS 2000г / 147 1.9JTDm 2006г

              Comment


              • #8
                Важно е да се установи дали въпросното цъкане идва от стартера а не просто от релето.
                Ако идва от стартера и акумулатор + клеми + връзка към шаси са ОК, най-вероятно проблемът е в шалтера на стартера.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #9
                  Автора на темата да сподели дали е направил проверките които колегите го съветват.

                  Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
                  Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

                  Comment


                  • #10
                    пишат за даден проблем искат съвети. Ами поне казвайте какво сте направили от казаното има ли ефект няма ли . Имам проблем и край повече в такива теми няма да пиша все пак и едно благодаря колеги е достатачно
                    алфа ромео 156 тс

                    Comment


                    • #11
                      Колегата може да е запалил сутринта и сега да си джитка
                      SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                      Comment


                      • #12

                        xaxa
                        алфа ромео 156 тс

                        Comment


                        • #13
                          Не съм палил колеги НЕ съм пробвал и нито един от съветите ви. Тъй като бях на работа днес и бях доста зает.
                          Утре - събота ще пробвам всичко, ще замеря дори и прозвъня за маса,бушони също ще проверя.

                          Ще ви държа в течение на нещата

                          ---------- Post added at 20:47 ---------- Previous post was at 20:42 ----------

                          Също така да спомена, че 2 дена преди това да стане ми сменяха помпата на съединителя! възможно ли е нещо и от това да е? Не че намирам възка по между им но все пак да споделя!

                          Comment


                          • #14
                            Ако е паднал акумулатора,не забравяй да покараш едно половин час да се зареди
                            SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от 1881 Покажи съобщение
                              Също така да спомена, че 2 дена преди това да стане ми сменяха помпата на съединителя! възможно ли е нещо и от това да е? Не че намирам възка по между им но все пак да споделя!
                              О, има възможна е връзка и още как.......
                              Независимо с горна или лагер помпа си, независимо дали и за тая под педала става дума, гаранция са ти пипали акумулатора.......виж почни от там - връзки тва онва......
                              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                              Comment

                              Working...
                              X